Bamito ........... NO

7 april 2021 - Mekong Delta, Vietnam

Je gelooft het niet maar BNL heeft weer zo'n blunder gemaakt, OK we weten dat ze van knippen en plakken houden maar doe het dan goed. Iets goed doen komt niet voor in het woordenboek van BNL. In de leerlijn werd er al geplakt uit het Judo handboek en met de Bamito's is het niet veel beter daar wordt geknipt uit het tennis opleidingen boek.  BNL Schrijft: We laten de bal een keer stuiteren. Goed bezig BNL  de gemakzucht straalt er vanaf, geen Badminton coach komt er aan te pas je schrijft gewoon wat andere sportbonden hebben geschreven en zegt dat het over badminton gaat. Dit is onze professionele  organisatie ha ha ha wat een amateurs, en als het tijdens een druk seizoen zou zijn waar heel veel dingen moeten worden gedaan dan kan ik me voorstellen dat zoiets kan gebeuren. Maar de luiheid van deze mensen in een tijd waar ze al helemaal NIETS doen wordt hier nog eens extra duidelijk.

De hele opbouw van Bamito is klungelig ouderwets het past totaal niet in in de moderne badminton tijd en staat vol met fouten die zelf een beginnende coach zou moeten weten. Deze goedbedoelde amaturistische onzin oganistaie geloofd echt dat ze iets goed hebben gemaakt en dat is het geen dat zo beangstigend is ze weten niet hoe slecht ze zijn. Ik weet niet hoe jullie het zien maar als ik zulke domme fouten zie kan ik het niet meer serieus  nemen en bevestigd met het beeld van een van de slechtste sports organisaties in Nederland ooit. Dat je liegt tegen volwassenen …….OK die kunnen zelf denken maar tegen kinderen ???? Maar goed het kan altijd slechter dus laten we wachten op de volgende blunder van onze sport bond.