Ron Daniels

Foto’s:
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Ron Daniëls, geboren in Holland maar woon daar al meer dan 30 jaar niet meer, werkzaam geweest in de glastuinbouw als zelfstandige ondernemer en later als adviseur maar ik ben meest bekend als Badminton Trainer. Ik heb voor mijn werk de hele Wereld gezien. Ik verblijf nu meest in Denemarken en Vietnam, de zomer in Europa en de winter in Azië.

My name is Ron Daniels, born in Holland but I have not been living there for the last 30 years. I have been working in the Agro sector (greenhouses). But I'm most known has an Elite Badminton Coach, I have been traveling the whole World both for my work and my sport. Now I spend the summer in Europe and the winters in Asia.

Over mijn reis

I still like to travel a lot to give Badminton training and on this page I like to keep people informed about our new projects and where we travel to.

Bezochte landen

Ik heb 33 landen (13%) bezocht:

Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Caribisch Nederland, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Gambia, Hongkong, Ierland, India, Indonesië, Italië, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Taiwan, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.