Nieuw in Nederland: De elite trainers opleiding.

5 juli 2020 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Elite trainers opleiding

Na bijna 10 maanden lang overleg en voorbereiding is hij er dan voor het eerst in Nederland de Badminton Elite trainers opleiding vanj de VBO. Het is een opleiding van 12 tot 18 maanden afhankelijk van de tijd die de kandidaten er in kunnen steken. De VBO nodigt deelnemers uit voor deze opleiding maar het is ook mogelijk een intake gesprek aan te vragen. Het is een Online instap opleiding met een persoonlijke begeleider, er is dus geen vast tijdstip van starten of eindigen je bent klaar als je klaar bent. Twee weken terug was de Online start van de opleiding over techniek in details en materiaal kennis. De opleiding heeft zijn oorsprong in Denemarken en heeft dus heel veel elementen uit de Deense Elite trainers opleiding. Er is ook belangstelling vanuit het buitenland om deel te nemen en dus kunnen enkele gezamenlijke lessen in het Engels zijn. Belangstelling in deze schat aan informatie over en voor het trainersvak? Neem contact op met de VBO: [email protected]

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. J.A. Mies:
    5 juli 2020
    Een fantastisch aanbod. Zou hier direct instappen als ik een STUK jonger was. Ron, het komend seizoen zal tevens mijn laatste zijn.
    Mijn dank aan jouw trainingskamp 2015 voor de schitterende weken om als beginnend trainer ontzettend veel nieuwe elementen van de badminton heb leren kennen en gebruiken. De afgelopen jaren heb ik veelvuldig gebruik heb gemaakt van hetgeen ik bij jullie in Oro heb geleerd. Bedankt daarvoor en veel succes met de het Oro-kamp na de corona-gekte.
  2. Ron Daniels:
    6 juli 2020
    Hoi Jo Mies, bedankt voor je fijne reactie, het was een genoegen om jou op het camp te hebben en zowel spelers als trainers hebben er goede herinneringen aan overgehouden. We houden contact en zullen elkaar zeker nog eens ontmoeten. Ron