WAT VERWACHT JE NOU?

28 juni 2021 - Mang Thít, Vietnam

Je kweekt een samenleving van mietjes en watjes de afgelopen 30 jaar en dan verwacht je dat personen opgegroeid in deze samenleving ook kunnen voetballen?

Het is geen wonder dat landen waar ze niet zo’n softe samenleving hebben het veel beter doen. Zeker als je al een hele tijd weg bent uit Nederland, ik ben stil blijven staan in het nederland van 1990. Toen speelde mannen voetbal nu spelen de mannen vrouwen voetbal, maar dan zonder tieten dus nog on aantrekkelijker dan vrouwen voetbal.

Aan mij heb je een goede, ik vind voetbal al een klote sport, de voetballers op topniveau kunnen niet in de schaduw staan bij sport mannen als Vittinghus, Lin Dan, Lee CW en mogen zich niet eens meten met vrouwen als Tai Tzu Ying. Voetbal is een sport voor softies en ik wil elke topvoetballer uitdagen om een test te doen op vele onderdelen met badminton spelers, ze doen er verstandig aan dat niet te doen want ze staan voor lul.

Ik ben blij dat ik in het nieuws niet langer die onzin over deze misselijke sport hoeft te lezen, hoe eerder ze er uit liggen hoe beter.