VBO and the next level

14 november 2020 - Sa Dec, Vietnam

De VBO brengt trainersopleidingen naar een heel nieuw niveau, onder de passionele leiding van de voorzitter zijn er dit jaar vele online opleidingen gestart met zeer moeilijke onderwerpen die ons land zelden of nooit aan de orden worden gesteld. De keuze lag voor de hand vertelt de voorzitter Eric Krom, werkzaam in de IT en mijn grootste passie “Badminton” maak daar een combinatie van. Waar veel clubs en sport organisaties onder druk zijn komen te staan met ledenverlies door de Corona crisis gaat het de VBO juist voor de wind. Niet bij de pakken neerzitten maar de dingen gaan doen waar we tot nu alleen maar van durfde dromen, we geven nu zowel een specialistische trainers opleiding in de hal en omdat we zo een enorm persoonlijke opleiding geven kunnen we zelf met de corona restricties gewoon doorgaan. Veel van de deelnemers doen tegelijk de theorie online, inmiddels hebben al 24 personen gebruik gemaakt van deze super speciale aanbieding. In korte tijd heeft de VBO zich ontwikkeld van licentie verlengende bij scholingen naar toonaangevende opleidingen die extreem vernieuwend zijn. Voor dit jaar is er geen plaats meer voor zowel de hal als online, maar in Jan/Feb 2021 gaan we weer van start met de vierde ronde van speciaal opleidingen bij de VBO. Voor meer info schrijf naar [email protected] als je lid bent of word van de VBO is de opleiding ook nog een belachelijk goedkoop.

1. Peter Lievers:
    5 december 2020
    In je laatste verhalen heeft de VBO een zeer prominente rol. In mijn ogen was de VBO altijd de vertaling van de strategie van BN naar de zaal. Wat is er bij de VBO veranderd dat een BN scepticus zich inzet om hier TRE aan te geven?