Masterclass badminton

11 februari 2021 - Chợ Mới, Vietnam

Er is zoveel te doen en er gebeurd zo ongelofelijk weinig in ons land, erg vindt ik het niet want dat zorgt er alleen maar voor dat meer en meer spelers inzien dat ze niet bij de bond moeten zijn maar dat ze hun eigen weg moeten kiezen om zichzelf te ontwikkelen.

Badminton Nederland is nu eenmaal geen organisatie die erg goed is in het ontwikkelen van talent, ze zijn een soort van etalageraam waar alle poppetjes in de schijnwerper mogen staan en de kleuren van ons land mogen dragen. Dat is ook de reden waarom ze zo gigantisch tekort schieten in deze corona tijd, de winkel is dicht en schijnwerpers in de etalage zijn heel erg gedempt alleen in een heel klein hoekje schijnt er nog een klein beetje licht. Waar het enorm licht zou moeten zijn bij de jeugd is het pik en pik donker.

Ik heb nog geen enkele van de ouders gehoord die BNL een voldoende gaf voor hun optraden tijdens deze ciris veruit de meeste zijn uit de spiratie bij mij terecht gekomen. Ze wilden weten wat er wel gedaan kon worden ze wilden weten hoe ze konden voorkomen dat hun kinderen zouden gaan stoppen met deze mooie sport.  Er kan nog heel erg veel en het zal 100% zeker een geweldige kwaliteits verbetering geven, maar de bond is niet bezig met onze sport ze zijn zoals gewoonlijk alleen maar bezig met geld binnenhalen om de salarissen te kunnen betalen.

Ouders die zich tot BNL hadden gewend kregen te horen dat de dingen die wij te bieden hadden geen enkele toegevoegde waarden hadden en dat ze er geen brood in zagen, in hun ogen klopt dat ook want dan moet je iets doen en daar zijn ze nu eenmaal niet echt goed in.

Wil je zelf kunnen beoordelen of hetgeen wij te bieden hebben van toegevoegde waarden is dan moet je onze nieuwe Masterclass  maar eens proberen, maar je moet er ook voorzichtig mee zijn want elke deelnemer die we krijgen zal gelijk in zien dat we gelijk hebben en dat je vanuit Nieuwegein niets hoeft te verwachten.

De masterclass is een online programma die je tot nadenken zal zetten, je moet er op ingesteld zijn dat je dingen hoord die nog nooit heb gehoord en waar je het bestaan niet van af wist. De masterclass is voor spelers die zich op RTC en nationale selectie niveau bevinden, het zijn 4 online sessies van 1½ uur. Voor meer info schrijf je naar: [email protected]