kop in het zand

11 juni 2021 - Sa Dec, Vietnam

Jaap Wals en de andere struisvogels

Ik wordt niet vrolijk van het lezen van de laatste paar stukjes van blaadje op badmintonline, hoe diep heb je je kop in het zand gestoken wanneer je zegt dat er veel positieve dingen gebeuren bij BNL?

De huidige voorzitter gaat weg, en hij heeft gelijk want je wil weg zijn voor de volgende cijfers over het aantal leden naar buiten komen, maar ik wil toch wel een paar goede woorden in het loonzakje van de bijna oud voorzitter doen. Hij had ballen hij ging met me om de tafel zitten om over badminton te praten, hij wist niets van onze sport en ik wist niets van politiek. Maar door te praten kom je bij elkaar.

De jaapies en Victors hebben dat niet, die weten alles en hoeven geen gesprek met de oppositie, die laten zich in de luren leggen door manipulatief gedrag van konten likkers. Niets weten is een start niets leren is een keuze, blijven zitten in een Duce cultuur van onwetendheid is wat onze sport ten onderbrengt. De vraag is alleen of er een begrafenis zal zijn of dat de lijken ondersteboven worden opgehangen en vernederd door de geschiedenis?

Hoe is het mogelijk dat deze mensen geld stelen van onze sport een sport waar ze helemaal niets mee hebben anders dan hun maand loon. Er is geen tribunaal voor misdaden tegen de sport  maar zou die er zijn  dan heb ik wel een paar kandidate

Struis

n.