De digitale achterstand van BNL

3 december 2020 - Ho Chi Minh City, Vietnam

De digitale achterstand van BNL

Ze hebben het gezien bij BNL, dat is het licht van digitale vooruitgang, en ik ben blij dat de achterstandswijk die het bondsbureau is nu (in 2020) door heeft dat je moet weten wie je klanten zijn onze service te kunnen verlenen. Dat service verlenen moet je met een korrel zand nemen want BNL zal wel proberen om de het woord service om te buigen naar uitbuiten.

Hoe is het mogelijk dat een kleine groep echte badminton liefhebbers zoveel invloed hebben op het denken over onze sport? Waarom zijn de trainers uit het “andere kamp” zoveel beter dan wat de Nationale bond voor elkaar kan krijgen? Waarom hebben wij zo’n harde kern van mensen met liefde voor de sport die door het vuur gaan voor onze aanpak? Juist ja omdat we al meer dan 10 jaar geleden zijn gestart met het serieus nemen van onze klanten en omdat wij ze echte service bieden. BNL is geen vriend van deze sport vrienden hebben geen financieel belang bij wat ze voor elkaar doen, ze doen dingen uit passie en liefde voor de sport. Alles wat deze vrienden bind in deze sport is wat BNL niet is, als er een hemel is voor badminton dan is BNL de hel. Ook al probeer ik altijd het goede in mensen en organisaties te zien, heb ik alleen maar pure haat tegen deze uitbuiters, ik zou niets liever zien dat dat deze organisatie zou stoppen te bestaan en dat we een eerlijke vertegenwoordiger zouden krijgen voor onze mooie sport. Daarmee kunnen we weer meetellen in de badmintonWereld en staan we niet langer voor lul internationaal.

Deze nieuwe weg die BNL nu weer wil inslaan gaat ook  mislukken ik wil jullie enkel en alleen maar even herinneren aan het mega bedrag dat ze hebben gestopt in de website die je als een grote flop kan beschouwen. In alles wat wij ooit hebben gedaan is geld NOOIT een factor geweest, als je iets met passie doet dan komt het geld vanzelf. Bij BNL denken ze dat als je geld hebt/krijgt dan kan je passie kopen, dat BNL ons niet begrijpt stemt me tevreden stel je voor dat zo’n slecht organisatie zou begrijpen hoe wij denken dat is niet echt een reclame. BNL kiezen hun tegenstanders verkeerd, je moet vechten tegen mensen waarvan je kunt winnen als je ziet dat je tegenstanders veel meer verstand hebben van wat je zelf doet dan  gebruik je de slogan “ if you can’t beat them, join them”. Het jaar rapport gaat alleen maar over dingen die ze niet hebben gehaald, dat is niets nieuws voor onze bond dat doen ze al decennia lang, zou je niet eens stoppen met die onzin en je richten op doelen die je wel aan kunt?