Badminton Nederland SCAM

19 april 2021 - Tây Hòa, Vietnam

Mijn laatste schrijven op mijn blog heeft veel losgemaakt in Nederland en ver daarbuiten, de corona crisis lijkt de muilkorf van veel mensen is af gegooit. Mensen zijn niet meer zo heel erg bang voor BNL en hun angst cultuurbeleid van dreigen.

Ouder zeggen letterlijk “het maakt niet meer uit ons kind wil toch geen badminton meer spelen”, zowel ouders als spelers zijn klaar met het beleid van BNL of liever gezegd het gemis aan beleid. Zelfs de meest gematigde badminton liefhebbers zijn er nu wel van overtuigt dat het niet best is gesteld met de organisatie die zich zou moeten inzetten voor onze sport.

Vraagt niemand zich af waarom er helemaal geen positieve verhalen over BNL worden verteld, er is geen hond die het opneemt voor alle “goede” dingen die er zijn gebeurd in het afgelopen jaar. Welke goede dingen dat zijn zou ik echt niet weten, er gaat letterlijk geen dag voorbij dat ik geen klachten binnen krijgt van ouders, ex afgevaardigde, club voorzitters, trainers of ouders.

Ouders willen niet eens meer een antwoord geven op de belachelijke uitleg van de Technisch directeur over het technisch beleid voor de jeugd. Ik begrijp niet eens waarom ik het technisch beleid noem want het is geen beleid het is gewoon aanmodderen waar geen kop of staart aan zit. Het ergste is dat deze groep arrogante het helemaal niet uitmaakt wat het klootjesvolk vindt, ze trekken ons allemaal mee in hun ondergang. Het wordt tijd dat het NOC*NSF eens gaat nadenken over hoe de sport gezond gemaakt kan worden en waar de liefhebbers de sport weer terug krijgt van deze beroeps sport uitbuiters.